سوالات متداول

کلیه خدمات و تعمیرات انجام شده توسط گروه پرشین تکنیک دارای گارانتی 1 ساله می باشد. این گارانتی تنها محدود به خدمات و تعمیرات ارائه شده توسط این مجموعه بوده و اشکالات و ایرادات دیگر دستگاه مشمول گارانتی نخواهد بود. مرکز در قبال اطلاعات موجود برروی هر گونه دستگاه ذخیره ساز مسئولیتی نخواهد داشت و مشتری وظیفه دارد که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نماید.

لازم به ذکر می باشد که باتری و آداپتور ، CPU ، HDD و Ram و کلیه نرم افزار ها شامل گارانتی نمی باشد.

    1. پایان مدت گارانتی.
    2. مخدوش و یا جدا شدن و یا عدم وجود برچسب گارانتی ، کارت گارانتی و برچسب سریال دستگاه .
    3. عدم تطابق مشخصات کالا با کارت گارانتی و برچسب گارانتی .
    4. صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیر متعارف و غیر استاندارد یا حوادث غیر مترقبه و صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه ، آتش سوزی، ورود مایعات و سیالات به داخل دستگاه ، نوسانات برق ، مواد شیمیایی و استفاده غلط از دستگاه.
    5. تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه ، آسیب دیدگی پورت های ورودی ازجمله پورت USB ، شبکه ، VGA غیره ، وجود آثار تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز.
    6. هرگونه ایراد ناشی از بکارگیری نرم افزارهای مختلف و آلودگی به ویروس و روت شدن که موجب اختلال در کارکرد دستگاه می باشد.
    7. گارانتی تعمیر یا تعویض LEDیا LCD با توجه به شرایط استاندارد بوده و وجود 1 تا 3 پیکسل سوخته و بیشتر جزء تعهدات گارانتی
      نمی باشد.
    8. قطعات غیر اصل و یا طرح که در زمان تعمیر به درخواست مشتری بر روی دستگاه نصب شده باشند شامل گارانتی نمی باشد.
    9. در چاپگر ها صدمات ناشی از استفاده از کاغذ غیر استاندارد (از نظر وزن ، اندازه و یا وجود سوزن و منگنه در کاغذ مصرفی ).
    10. استفاده از مواد مصرفی غیر اصل و طرح شامل گارانتی نمی باشد.
    11. قطعات استفاده شده که دارای گارانتی شرکتی می باشد ، شامل گارانتی این مجموعه نبوده و برعهده شرکت گارانتی کننده می باشد.
    12. اتمام مهلت گارانتی (که در برگه گارانتی قید گردیده است).
    13. در هارد ها صدمات ناشی از Bad sector ، تاثیر منفی میدان مغناطیسی ، حمل و نقل نادرست ، نوسانات برق و حوادث طبیعی .
    14. استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.
  1. ارائه خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت گارانتی مقدور خواهد بود .
  2. کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه ، تحت پوشش گارانتی خواهند بود.
  3. موارد دیگر بجز موارد قید شده در ابطال گارانتی (تشخیص موارد فوق به عهده کارشناسان مرکز خواهد بود) .
  4. هزینه حمل و نقل قطعه / دستگاه به مرکز خدمات و بالعکس بر عهده صاحب دستگاه / مشتری می باشد
  5. با توجه به تحول سریع در تولید قطعات کامپیوتر ، در صورت عدم موجودی قطعه اصلی ، کالای مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز محاسبه خواهد شد .

خدمات گارانتی طبق دستور العمل مرکز پرشین تکنیک شامل موارد ذیل نمی باشد.(تشخیص این موارد به عهده کارشناسان فنی این مرکز میباشد):

  1. سرویس و کنترل متناوب دستگاه و تعمیر یا تعویض قطعات به علت استفاده غیر استاندارد از دستگاه از قبیل کارکرد بیش از حد توان دستگاه
  2. لوازم مصرفی و مواد مصرفی
  3. هد چاپگر ها
  4. اشکالات ایجاد شده بر قطعات مختلف دستگاه به دلیل دستکاری یا نگهداری دستگاه توسط مراکز غیر مجاز
  5. خسارات ناشی از صاعقه ، سیل ، آتش سوزی ، تهویه غیر استاندارد محیط نگهداری دستگاه، رطوبت و آثار ریختن آب در دستگاه ، نوسانات برق ، ضربه خوردگی  و شکستگی
  6. خسارت ناشی از عدم مطابقت کالا با شرایط و استانداردهای مورد استفاده در کشورهای غیر از کشور محل خرید کالا
  7. استفاده از هر نوع مواد مصرفی غیر از مواد مصرفی پیشنهاد شده از طرف شرکت تولید کننده دستگاه
  8. شارژ یا پر کردن تانک رنگ و یا تونر
  9. استفاده از هر گونه لوازم یدکی ، مواد مصرفی ( از قبیل جوهر و کاغذ ) غیر استاندارد جهت استفاده از دستگاه که باعث هر گونه خرابی در دستگاه شود .
  10. بسته بندی نامناسب کالا هنگام تحویل آن به مرکز به شکلی که موجب خرابی در دستگاه شود .

اگر پاسخ خود را در این بخش پیدا ننمودید ، از طریق فرم زیر از ما سوال فرمائید